להצעת מחיר

גזיבו סאן לייט

גזיבו סאן לייט

גזיבו אלומיניום רק 6.5 ק"ג לים ולקמפינג מגיע ב-2 צבעים לבחירה

הגזיבו הקל בעולם רק 6.5 ק"ג בזכות שלד אלומיניום איכותי.

יריעת גג פוליאסטר להגנה של 100% מפני קרני השמש בשילוב חצי קיר להגדלת שטח הצל.

מתאים למשפחה ומומלץ לשימוש בים, בחצר ובשטח.

מגיע בתוך תיק עם רתמות נשיאה וקל לאחסון ברכב.

 

אין לעשות שימוש במוצר זה במרפסות שמש ופנטהאוז

בחרו את הצבע.
מחיר המוצר באתר:
700.00

תשלום
מאובטח

מידות ומשקל

מידות גזיבו איזי

סרטון הקמה

על מה כדאי לשים דגש כאשר מחפשים גזיבו מתקפל

גזיבו הינו מוצר הצללה מצוין, שמספק צל ביחד עם נוחות תפעולית מרובה. אוטליבינג, אשר משווקים פתרונות מעולים להצללה, לקמפינג ולמחנאות, מספקים לכם כעת כמה תובנות חשובות. מהו בעצם גזיבו מתקפל ועל מה כדאי לשים דגש, כאשר מחפשים את הדגם הרצוי ביותר בשבילכם.

גזיבו מתקפל ונוחות הפריסה והקיפול

גזיבו הינו מעין סככה קלילה או אוהל חסר קירות (בדרך כלל) שנועד לשימוש בתנאי שטח מגוונים. הוא מתאים גם לגינה או למרפסת אולם המבנה והיציבות שלו לא מתאימים (בדרך כלל) כתחליף לפתרונות הצללה קבועים יותר ויציבים יותר לאורך זמן.

כאשר אתם מחפשים גזיבו מתקפל, תחילה שימו דגש על נוחות הפריסה ועל נוחות הקיפול. אם מדובר במוצר שצריכים להשקיע הרבה מאמץ בהקמה או בקיפול, זה לא כדאי. דגמים נבחרים וטובים אמורים להיות מוקמים בתוך דקה שתיים גג. גם הקיפול צריך להיעשות מהר, בלי שצריך להיות בעלי ידי זהב או רקע מתקדם במחנאות.

משקל הגזיבו, מה כדאי לדעת

דגמים מסוימים של גזיבו יכולים להיות כבדים מאוד, אך אלה בדרך כלל יהיו דגמים יציבים שמתאימים כפתרונות של קבע (למשל כמחסה לחניה של מכונית או לעמדת אירוח קבועה בגינה). כאשר מדובר על הגזיבו המתקפל, מדובר על מוצר מיטלטל ונייד ולצד יציבות טובה לחוף הים או לטיול בשטח, חשוב שהוא יהיה יחסית קל משקל. לפיקניק או לכל מקום, כאשר מדובר במוצר קל, אפשר לשלוף אותו מתא המטען ולהגיע איתו לכל נקודה שרוצים. משקל נמוך יתאים במיוחד עבור אלה שנושאים אותו על הגב, מקופל, בשעת טיול רגלי.

שימו לב לגדלים השונים

הקדישו תשומת לב לגודל של הגזיבו, הן כשהוא סגור אך בייחוד כשהוא פתוח. התאימו את המוצר שאתם בוחרים לצרכים שלכם, למספר האנשים שצפוי להשתמש בו, בין אפ במרפסת, בין אם בים, בין אם בטיול ובין אם בכל מקום אחר. לסיום, נציין כי אפשר לקנות אביזרים משלימים, לצד גזיבו מתקפל. למשל, משקולות ששומרים מפני תזוזה גם כאשר יש רוח חזקה.

לחץ לאתר:

logo shadepro